STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

Paşa Rzayev - akademiyamızın ilk müəllimlərindən biri.

29.04.2021

209 blog_count_views_5_9_11_14

Tələbələrimizin və məzunlarımızın uğur hekayələrini tez-tez sizinlə bölüşürük, ancaq onların uğurlarının arxasında sevimli müəllimlərimizin titanik əməyinin dayandığını demək olar ki, unuduruq. Akademiyamızın sevimli müəllimləri ilə sizə bir sıra müsahibə təqdim edirik. Akademiyanın ən ilk müəllimlərindən biri olan Paşa Rzayevlə müsahibəni diqqətinizə çatdırırıq. 

 

Salam, Paşa! Özünüz haqqında bir az danışın.

 

Salam. Mən Rzayev Paşa, 21 Mart 1991-ci ildə Bakı şəhərində sıravi bir ailədə anadan olmuşam. Uşaqlıqdan texnologiya, elektronika, elektriklə işləyən oyuncaqlara  həvəsim olub , sökürdüm, baxırdım, araşdırırdım. Əbədi mühəriikə qədər fikirləşirdim, çox marağımda idi. 

 

Bir ara radio həvəskarı idim, radio elektronikası ilə məşğul idim. Həmin vaxtlar bütün dünya və Azərbaycanda IT sahəsinin yeni inkişaf edən dövrünə təsadüf edirdi. Düzdü, o vaxt material da az idi, internetlə problem yaşayırdıq. İntenten çox zəif idi, nəsə öyənməyə maneələr yaradırdı. Hal hazırda vəziyyət qat-qat yaxşıdır, bundan əlavə fərqli forumlar, fərqli faydalı kurslar da mövcuddur.

 

Ümumilikdə, özüm bu sahə ilə həvəskar kimi məşğul olmağa başlamışam. Məktəbi bitirdikdən sonra Azərbaycan Dövlət Texniki universitetinə maşın mühəndisliyi fakultəsinə daxil oldum. Universitetə daxil olandan sonra ingilis  dilimi inikişaf etdirməyə, həm də IT  ilə məşğul olmağa başladım. 

 

Bakalavr dərəcəsini bitirdikdən sonra Azərbaycan Dövlət Texiniki Universirtetinin  magistratura pilləsinə qəbul olundum və hərbi xidmətə getdim. 

Xidmətdən qayıdıb magistraturada oxuya-oxuya Risk Company-də işə başladım. 

 

2017 ci ilə qədər orada İnformasiya Texnoloqiyaları Mühəndisi kimi çalışdım. Daha sonra Dövlət İmtahan Mərkəzindən iş təklifin aldim  və Senior Sistem Adminstrator  kimi işə  başladım və hal hazırdada orada işləyirəm. Bu peşəkar karyeramın bir hissəsidir.

 

 

İkinci hissəsi isə pedaqogika sahəsinə aiddir. 2014-cü ildə  ikinci iş olaraq dərs deməyə başladım və dedikcə prosesin nə qədər xoşuma gəldiyini anladım.  


 

Akademiyamıza necə gəldiniz? 

 

STEP IT Academy-dən öncə hardasa 2 ilə yaxin müxtəlif kurslarda dərs demişəm.

2016 ci ildə Facebook-da elan gördüm STEP IT Academy yeni açılırdı, onda müraciyət etdim. İstəyim adi kurslarda deyil, peşəkar bir mühitdə dərs keçmək idi. 

 

 

Müəllimlik peşəsini sevirsinizmi? Hansı çətinliklərlə qarşılaşırsınız?

 

Heç vaxt çətinlik çəkməmişəm, əksinə dərs keçməydən  zövq alıram. 

 

Tədris etdikdə insan daim texnologiyalar mövzusunun içərisində olur, üstəgəl yeni insanlar taniyirsan və mənəvi cəhətdən rahatlıq tapirsan. Baxirsan ki dərs dediyin tələbələr, həm sənin dostlarına çevrilir, həm də IT bazarında müəyyən vəzifələr tuturlar. Onların uğurlarında cüzi əməyinin olduğunu hiss edəndə özünlə fəxr edirsən. 

 

 

Azərbaycanda IT-nin gələcəyini necə görürsünüz?

 

Azərbaycanda hal hazırda proqrammlaşdırma daha yaxşı inkişaf edir. Proqramçı olmaq üçün texniki avadanlığa ehtiyac yoxdur.  Proqramlaşdırmanın asan olduğunu demək istəmirəm. Bu peşənin də  öz  əziyyəti var. Lakin hətta orta səviyyəli IT mütəxəssisi olmaq üçün, sistem administratoru olmaq üçün  avadanlıqlar, istehsalat şəraiti və digər çoxsaylı elementlər lazımdır. Və əlbəttə ki mühitə aid  problemləri nə qədər nəzəri öyrənsən də  “production” mühiti fərqli olur. “Production” mühitləri də bir birindən fərqli olur: hər yerin öz tələbləri öz infrastrukturu mövcuddur. 

 

Tələbələrə nə arzulamaq və tövsiyə etmək istərdiniz?

 

Tələbələrə tövsiyyəm birinci növbədə ingilis dilini örgənməkldir. Ən azı mətni oxuyub başa düşmək qabiliyyəti çox vacibdir, çünki bütün qurğuların, bütün texnoloqiyaların manualı, kitabı ingilis dilindədir. 

 

Və əlbəttə ki hamiya ugurlar arzulayıram ! 



author_about_title:

IT STEP Academy

Robotexnika və robotlar

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir.

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir. Robotexnika sahəsi getdikcə bütün dünyada  dahada populyar olur.Avtomatik maşınlar istehsal etmək arzusu və ideyası çox daha əvvələ gedib çıxır. Leonardo Da Vinçi robot konstruksiyası üçün eskizlər və planlar hazırlayıb. İnsanlar həmişə tapşırıqları yerinə yetirə və ya onlarla qarşılıqlı əlaqə qura bilən maşınlar yaratmaqla heyran olmuşlar.     Thomas Christaller-ə görə, robotlar "insan imkanlarını genişləndirməyə imkan verən sensor mühərrikləri olan maşınlardır". Robotlar mexatronik komponentlər, sensorlar və kompüter əsaslı idarəetmə funksiyalarından ibarətdir. Robot texnikası dizayn, istehsal v

ШАГ логотип

Uşaqlar üçün yaradılmış 4 proqramlaşdırma dili

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.   Onlar səy göstərərək proqramlaşma bacarıqlarına sahib olarlarsa, gələcəkdə bunu bacarmayanlardan daha üstün olacaqlar. 4 yaşından 12 yaşınadək kiçik yaşlı uşaqlar üçün bu proqramlaşma dillərini tövsiyyə edərdim:   Scratch.     Massaçusets Texnologiya Universitetinin “Lifelong Kindergarten Lab” tərəfindən yaradılan proqramlaşdırma dilidir. Uşaqlara proqramlaşmanı öyrətməyə başlamanın ən yaxşı dili məhz budur. Öyrənilməsi asan olması ilə yanaşı, valideynlər üçün də təlimat və vəsaitləri də mövcuddur. Scratch real animasiyaların hazırlanması, p

ШАГ логотип

Robototexnika və süni intellekt haqda maraqlı faktlar

Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.

Süni intellekt, robotexnika və dron mühəndislərinin ABŞ-da aylıq orta hesabla 11,000 dollar qazandığını bilirdiniz? Azyaşlılar isə erkən yaşda texniki biliklər əldə edərək öz gələcəyini indidən qura bilərlər.   Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.   Süni intellektlər haqqında maraqlı faktlar Süni inttelktlərin istifadə olunduğu ağıllı sistemlərdə əksər hallarda qadın səslərindən istifadə olunur. 997-ci ildə Deep Blue adlı komputer məşhur şahmat çempionu Harri Kasparovu məğlub edib 2015-ci ildə Yaponya tədqiqatçıları bildiriblər ki, &ou

ШАГ логотип

Uşaqlar proqramlaşdırmanı niyə öyrənməlidirlər?

Bir çox inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələri proqramlaşdırma dillərinin vacibliyini bildikləri üçün təhsil sisteminin bir hissəsi halına gətiriblər.

Siz bilirsiniz indi proqramlaşdırma tədris proqramlarının oxu və yazı bacarıqları qədər vacibdir? Bəzən valideynlər düşünür ki, humanitar yönümlü uşaqlara proqramlaşdırma öyrənmək lazım deyil. Əslində isə bu belə deyil. Proqramlaşdırma hər bir uşağın intellektini, faydalı universal bacarıqlarını inkişaf etdirir. Gələcəkdə harada işləmələrindən asılı olmayaraq onlara bu bacarıqlar lazım olacaq, onlara sonsuz imkanlar açacaqdır. Jan Piajen illər öncə  təhsilini hədəfini-"digər nəsillərin etdiklərini təkrarlayan deyil, yeniliklər edə bilən fərdlər yetişdirmək” kimi vermişdi. Artıq gənc nəsil keçmişdə öyrəndiklərini tətbiq etməməli, özü yeniliklər yaratmalıdır.     Kompüter əsri olduğu üçün hər bir şagirdin kompüter bilikləri nə qədər yüksək olarsa, onun yeniliklər yaratmaq ba

ШАГ логотип

Bu sayt Cookies istifadə edir

Məxfilik Siyasəti və Qanuni Məlumat