STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

phone_validation_text
Х ХХХ ХХХ-ХХ-ХХ

Qrafik dizayner olmaq üçün 6 vacib addım (I hissə)

İncəsənət aləminə doğru getməyi özünüz üçün müəyyənləşdirdiyinizdən sonra başa düşməlisiniz ki “ac rəssam” olmağınız mütləq deyil. Qrafik dizayner olmaqla siz həm öz rəsm super-bacarıqlarınızı reallaşdıra, həm də özünüzü maaddi cəhətdən təmin edə bilərsiniz.

 

Siz müstəqil frilanser, kreativ agentlik komandasının üzvü və ya hər hansı bir şirkətin dizayneri kimi çalışa bilərsiniz.

 

Burada siz qrafik dizayner olmaq üçün atacağınız bəzi  vacib addımları tapacaqsınız.

 

1. Qrafik dizayner olmaq üçün sizə dizayn haqda müəyyən baza biliklərinə yiyələnmək gərəkdir. Sizə qrafik dizaynın tarixi ilə tanış olmaq, koloristikanın əsaslarını, maketləşdirmənin, tipoqrafikanın və rəngin əsaslarını öyrənmək gərəkdir.

Həm də ki dizayn mühiti hər zaman dəyişir və inkişaf edir, ona görə trendlərdən xəbərli olmanız da lazımdır.

 

2. İstiqamət seçimi

 

 

Bəzi qrafik dizaynerlər yalnız çap təminatı sahəsində işləyirlər, və flayer, jurnal kitab kimi çap məhsullarının dizaynı ilə məşqul olurlar. Eyni zamanda digərləri isə rəqəmsal dünyanın dizaynında özünü tapır. Həmçinin məhsulların dizaynı ilə də məşqul olmaq olar, bu deməkdir ki, sizin yaradıcılığınız hər bir şeyin üzərində peyda oluna bilər: bu içki şüşələrindən başlayaraq kitab, tekstil, skateboard və geyim də ola bilər.

 

Bəzi dizaynerlər konkret sektorda işləryirlər, məsələn farmasevtik şirkət üçün şəkillər, diaqramlar, texniki qrafiklər və digər daxili işlər üçün vizuallar yaradır.

 

Qrafik dizaynın hansı sektorunda işləmək istədiyinizi düşünərkən öz maraq sahənizi iş həcmini və  maaddi marağınızı mütləq nəzərə alın. Bu üç parametr sahədən sahəyə dəyişirlər.

3. Yaradıcı prosess və strategiya

 

 

Müşdərilərin çoxu dizaynerə sifariş verərkən onlardan nə istədiklərini bildirmirlər. Yeganə istədikləri şey “professional bir iş”-dir. Məhz buna görə dizayner məqsədlər fundamentini, müşdərinin strategiya və brendinqini aydın görməli, və sonra onların əsasında layihə konsepsiyasını qurmalıdır.

 

Məsələn müşdərilər öz loqolarının necə görsənməsini bilməyə bilərlər. Ona görə siz, müəyyən bir araşdırma keçirib öz fantaziyanız və araşdırma nəticələrinin yekunu olaraq həm standartlara uyğun olan bir iş təqdim etməlisiniz.

Geri zəng sifariş etmək

Bu sayt Cookies istifadə edir

Məxfilik Siyasəti və Qanuni Məlumat