STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

STEP IT Academy distant təhsilə transformasiyanın öhdəsindən necə gəldi?

03.06.2020

1779 baxışlar

COVID-19 pandemiyası həyatın heç bir sahəsini diqqətsiz qoymadı. Dünyadakı vəziyyət, istisnasız olaraq bütün fəaliyyət növlərinin  rəqəmsal infrastrukturda tələbat səviyyəsini göstərdi. IT mütəxəssislərinə ehtiyac daha da kəskinləşdi.

 

STEP IT Academy Azərbaycanda IT sahəsində aparıcı tədarükçülərdən biri olaraq təhsil prosesində uzunmüddətli fasiləyə yol verə bilməzdi. Ən qısa müddətdə keyfiyyəti qorumaq şərti ilə, Akademiyadaki əyani dərsləri distant təhsilə transformasiya etmək qərarı verildi.

 

Onlayn transformasiyanın üç əsas elementi:

 

  1. Texnoloji həll

    Distant təhsilə ehtiyac bütün təhsil müəssisələrində yarandı. Onlarla müxtəlif vasitə tərəfimizdən nəzərdən keçirildi, lakin formatımıza uyğun gəlmədi. Məktəblər və universitetlər səs və görüntü ilə məhdudlaşs belə, bu STEP IT Academy-də təhsil almaq üçün kifayət deyil. Seçəcəyimiz resurs ev tapşırıqlarının verildiyi LMS (Learning Management System) ilə əlaqələndirilməli, həm müəllimlər, həm də tələbələr sistemdə öz qeydlərini aparmağı bacarmalı idilər.

    Köməyimizə STEP IT Academy-nin çoxdanki akademik partnyoru olan Microsoft, və onun "Microsoft Teams" adlı platforması gəldi.  Akademiyamızın hər bir tələbəsi qəbul olunduqda avtomatik olaraq Microsoft təhsil məhsullarına, habelə "Teams" platformasına giriş əldə edir.

    Distant təhsilə başlamazdan əvvəl müəllimlərimiz üçün "Teams" xidmətindən istifadə mövzusunda təlimlər keçirildi. Bundan sonra müəllimlər tələbələr üçün baza təlimlərini keçirdilər. Tələbələr uzun müddətdir elektron gündəliyimiz olan MyStat ilə işlədikləri üçün bu onlar üçün kifayət qədər asan idi. Hal hazırda Akademiyada dərslər bu iki texnoloji həllin tandemində aparılır.
     
  2. Təhsil keyfiyyətinə nəzarət

    Tələbələr üçün transformasiya ilə yanaşı, 3 il ərzində auditoriyada işləyən, tələbələr ilə əyani əlaqə saxlayan və canlı ünsiyyətin bir çox üstünlüklərindən istifadə edən müəllimlərin transformasiyası Akademiya üçün böyük bir sınaq oldu. Bunu etmək üçün, sinifi görmədən dərs demək, distant şəkildə qrupun nizam-intizamını qorumaq və qrupun diqqətini dərs boyu qoruyub saxlamağı bacarmaq üçün müəllimlərimizə bir sıra təlimlər keçirdik.

    Dərslərdə müəllimlərin özləri ilə yanaşı əlavə nəzarətə ehtiyac duyulurdu. Akademiyanın qalan işçilərini dərslərin idarə edilməsinə cəlb etmək qərarı verdik, hazırlanmış "check-list"-ə uyğun olaraq hər dərsi tam yoxlamağa başladıq.
     
  3. Valideynlərin köməyi və məsuliyyət.

    Tədris prosesində şagirdlərin və valideynlərin rolu əvəzsizdir. Keyfiyyətli təhsil əsas məqsədimizdir. Buna görə şagirdlərdən və valideynlərdən dərslər zamanı müəllimlərə kömək etmələrini xahiş etdik. Pandemiyanı bizdən əvvəl yaşadığı Akademiyanın xarici filiallarının təcrübəsindən istifadə edərək, tələbələr və valideynlər üçün distant təhsildən maksimum yararlanmaq üçün bir sıra tövsiyələr hazırladıq.

 

Təəssüf ki, akademiyanın bütün səylərinə baxmayaraq, tələbələrin təxminən 25% -i distant təhsilə başlaya bilmədi. Bu, ilk növbədə yüksək sürətli İnternet, müasir kompüter texnologiyası və ya sadəcə dərslərdə iştirak etmək üçün evdə təcrid olunmuş və sakit bir otağın olmaması ilə əlaqədardır.

 

 

Tələbələrimizdən istər müsbət, istərsə də mənfi tərəfləri gizlətmədən Akademiyada distant təhsil barədə fikirlərini bölüşmələrini xahiş etdik.

 

 

Əvvəlcə çətin olacağını düşünürdüm. Bu mənim təhsilə şəxsi yanaşmamın əsasında qurulan fikir idi.  Lakin bir neçə dərsdə iştirak etdikdən sonra başa düşdüm ki, bu tamamilə normaldır, hətta bunun da böyük üstünlükləri var, məsələn, tam öyrənməyincə dərslərin videosuna təkrar baxmaq. On minlərlə insanın fərdi şəkildə proqramlaşdırmanı onlayn öyrəndiklərini nəzərə alsaq, bunun real olduğunu başa düşürsən. Müəllimlər işlərinin ustadları olduqca, bu işi iki dəfə asanlaşdırır.

 

Distant təhsilinin müsbət tərəfi odur ki, dərslər yazılır və istədiyiniz qədər istədiyiniz vaxt izləyə bilərsiniz. Cox rahatdır. İşin mənfi tərəfi isə odur ki, dərs boyu tam diqqətli  olmaq mümkün olmur, zaman-zaman ikinci dərəcəli düşüncələrə qapılırsan.

 

 

Distant və əyani təhsil arasındakı əsas fərq, Akademiyanın özünəməxsus və xoş atmosferi var. Uşaqlarla ünsiyyət qurursunuz, səhvləri müzakirə edirsiniz, suallarınızı vermək və bütövlükdə diqqəti toplamaq daha asandır. Ev mühitində bütün bunları əldə etmək çətindir. Amma Akademiya öz işini mükəmməl etdi!

 

Düzünü deyim, hər kəs kimi, distant təhsilin nə olacağını düşünürdüm. Öyrənə biləcəm, yoxsa yox? Ancaq şəbəkələrdəki bir sıra mövzuları tamamladığımızdan, qrupla məsləhətləşdik və distant təhsilə başlamaq təklifini qəbul etdik. Artıq müəyyən biliklər toplamışdıq və CCNA-4 mövzusu xüsusi təcrübə tələb etmədiyinə görə razılaşmağa qərar verdik. Əks təqdirdə distant təhsildən imtina edəcəkdik.

 

Hər birimiz Bakının müxtəlif yerlərində yaşayırıq. Akademiyaya və evə gedərkən ən azı 2-3 saat sərf edirik. İndi evdə olarkən oxumağa daha çox vaxt sərf edə bilirik.

 

Ümumilikdə mənfi tərəf real avadanlıqlardan uzaqlaşmağımızdır. Digər sahələrin nümayəndələri, məsələn, proqramçılar üçün daha asan idi, çünki onların işi kompüterdə proqram yazmaqdır: evdə və ya akademiyada - elə də böyük fərq etmir. Amma hər 2-3 dərsdən bir biz  avadanlıq üzərində işləyirdik və çoxlu praktiki məşğələlər edirdik. İmtahana hazırlığımız əvvəlkindən daha zəif oldu, çünki adətən imtahandan bir həftə əvvəl uşaqlar ilə qruplarda və real avadanlıqlarla işləyirdik .

 

Əyani dərslər zamanı hər birimiz məsuliyyətli və fəal idik. Adi dərslərlə müqayisədə distant təhsildə fəallıq azalıb. Müəllimlərimiz istər əyani, istər distant təhsil olsun, işlərini mükəmməl şəkildə yerinə yetirdilər.

 

 

Əlbəttə ki, ilk zamanlaк təcili olaraq distant təhsilə keçid xəbəri məni dondurdu, çünki bu mənim ilk təcrübəm olacaqdır. Ancaq hər şey ritmə düşəndə mən hətta müəyyən üstünlükləri görməyə başladım. Əlbəttə ki, Akademiyanın divarları və ünsiyyət çatışmır, lakin yeni təcrübə qazanmaq həmişə xoşdur.

 

Mənim üçün üstünlük, ilk növbədə əlçatanlıq və yerindən asılı olmayaraq təhsil almaq imkanı, evdən çıxmadan təhsil almaq imkanı idi. Həmçinin, üstünlüklərdən biri, dərs zamanı nəyisə nəzərdən qaçırdıqda və ya fərdi iş zamanı hər hansı bir çətinlik çəkdikdə dərsi yenidən nəzərdən keçirmə imkanıdır.

 

Hər zaman yaxşı texniki avadanlıqlara ehtiyacımız var. Hərdən rabitə problemləri və ya kompüterlə bağlı problemlər olur. Bunun mənfi tərəf olaraq adlandırıla bilmirəm. Düşünürəm ki, tələbə ilə müəllim arasında, eləcə də tələbələr arasında üz-üzə ünsiyyətin olmaması distant və əyani təhsil arasındakı əsas fərqdir. Yenə də video-konfrans, həqiqi ünsiyyəti və akademiya daxilindəki vəziyyəti əvəz etməyəcək.

 

Akademiya distant təhsilə keçmək vəzifəsinin öhdəsindən gəldi. Dərslərin bərpası üçün çox sürətli şərait yaradıldı və onların yüksək səviyyədə keçirilməsi yolunda yaranan bütün əngəllər aradan qaldırıldı.

 

 

Keçidi yaxşı qəbul etdim. Çünki bu tədbir tələbələr arasında yoluxma ehtimalını endirir və distant təhsilin gələcək inkişafına təsir göstərir. Bu, ucqar ərazilərdə yaşayan tələbələrin akademiyaya gəlmədən evdə rahat təhsil alması üçün əla fürsətdir.

 

Düşünürəm ki, distant təhsilin mənfi tərəfi müəllimlə ünsiyyətin olmamasıdır. Ev tapşırıqları ilə problemi həll etmək üçün bəzən müəllimin köməyi tələb olunur, lakin qrupdakı tələbələrin sayı və dərsin vaxtı buna imkan vermir.

 

Əyani və distant təhsil arasındakı ən böyük fərq təhsil üçün motivasiyadır. Əyani təhsil zamanı tələbə yoldaşları ilə, müəllimlərlə ünsiyyət qura bilərsiniz, dərhal dostlardan kömək istəyə bilərsiniz. Ancaq buna baxmayaraq, distant təhsili xoşlayıram.

 

Düşünürəm ki, əvvəlcə Akademiyada distant təhsildə çətinliklər var idi. Lakin tədricən inkişaf görünməyə başladı. Düşünürəm ki, distant işləmək üçün öz tətbiqimiz olsaydı, daha maraqlı olardı.

 

Sonda valideyn və şagirdlərin sosial şəbəkələrdə distant təhsil haqqında yazdıqları  bir neçə rəyi bölüşmək istərdik.

 

                    

                    

                    



Müəllif::

IT STEP Academy

Ödənişlə bağlı məlumat - Expresspay

Hörmətli tələbələr və valideynlər! Nəzərinizə çatdırmaq istərdik ki, bu aydan etibarən təhsil haqqlarını yalnız Expresspay ödəniş sistemi vasitəsilə apara biləcəksiniz. Bu sistem vasitəsi ilə 3 üsul ilə ödəniş edə biləcəksiniz: terminaldan nağd mədaxil, elektron pul kisəsi bank kartı vasitəsi ilə. Qeyd edək ki, yalnız bank kartı ilə aparılmış ödənişlərdə sizdən komisiya tutulacaq, qalan ödəniş üsülları komisiyasızdır Diqqətinizə çatdırırıq ki, digər ödəniş sistemləri ilə əməkdaşlığımızı sentyabr ayı ərzində dayandıracayıq. Sentyabr ayı ərzində bu ödəniş sistemləri vasitəsi ilə qəbul edilmiş təhsil haqqların qeydində problemlərin yaşanmamasına görə, Sizdən onlardan istifadə etməməyinizi xahiş edirik. Expresspay ödəniş üsulları: 1. Expresspay aparatı (nağd ödəniş üç&u

ШАГ логотип

STEP IT Academy ilə rəqəmsal gələcəyə doğru start götürün: 2024-2025 tədris ili üçün qeydiyyat başladı

STEP IT Academy ilə İT dünyasına qoşulun! Texnologiyanın hər yerdə olduğu müasir dünyada İT bilikləri uğurun açarına çevrilir. İstər övladınıza İT sahəsində başlanğıc təhsil vermək, istərsə də karyeranızı dəyişmək istəsəniz, STEP IT Academy bu yolda sizə kömək etməyə hazırdır. STEP IT Academy ilə İT sahəsində uğura aparan yolunuz STEP IT Academy hər kəsin keyfiyyətli İT təhsili ala biləcəyi yerdir. Kurslarımız sizə sürətli texnoloji dünyada uğur qazanmağınıza kömək edəcək bacarıq və biliklər vermək üçün nəzərdə tutulub. Kiçik Kompüter Akademiyası - gələcək İT liderləri üçün başlanğıcdır 8-16 yaş arası gənc tələbələr üçün Kiçik Kompüter Akademiyasında proqramımız var. Biz hesab edirik ki, yaş İT öyrənməyə maneə deyil. Məqsədimiz gənc nəsli ru

ШАГ логотип

Dizayn

Arzu Bəxtiyarova: dizaynerlər üçün Adobe sertifikatı nəyə lazımdır?

Dizayn müəllimi olmaqda Sizi nə ruhlandırır və sizi ən çox nə məmnun edir? Dizayn müəllimi olmaqda məni ən çox öyrənmək həvəsi, ruhlandırdı. Çünki öyrəndiyim bilikləri kiminlə isə bölüşmək istəyirdim. Bunun da ən yaxşı yolu müəllim olmaq idi. Ən çox məmnun olduğum hal isə tələbələrin çoxunun da bu məlumatları öyrənməyə həvəsinin olmağı idi. Tələbələrinizdə yaradıcılığı və dizayn tərzini necə inkişaf etdirməyə kömək edirsiniz? Dizayn tərzini inkişaf etdirmək üçün öz sahələrinə aid dizayn nümunələrinə baxmağı məsləhət görürəm. Yaradıcılığı inkişaf etdirmək üçün, öz tərzlərini yaratmaq üçün çox gəzməyi, araşdırmağı, öyrəndiklərini isə öz işlərinə tətbiq etməyi məsləhət görürəm. Səhv etməkdə

ШАГ логотип

Dizayn

Orxan Mahmudlu: dizaynerlər üçün Adobe sertifikatı nəyə lazımdır?

Biz tez-tez tələbələrimizin və məzunlarımızın uğur hekayələrini sizinlə bölüşürük, lakin eyni zamanda bu uğurların arxasında sevimli müəllimlərimizin titanik əməyi olduğunu az qala unuduruq. Bu gün sizə Rəqəmsal Dizayn kafedrasının müəllimi Orxan Mahmudlu haqqında danışmaq və çoxlarını maraqlandıran suala cavab vermək istəyirik: dizaynerlər üçün Adobe sertifikatı nəyə lazımdır? Dizayn müəllimi olmaqda Sizi nə ruhlandırır və sizi ən çox nə məmnun edir? Tələbələrlə işləməyi və zamanla onların uğurlu olduğunu, rəqəmsal sahəyə addım atıb bir məqsəd formalaşdırdıqlarını görmək məni bu sahədə müəllim/təlimçi olmağımın əsas səbəblərindən biridir deyə bilərəm. Xüsusəndə yeniyetmə və gənc tələbələrin bu sahəni öyrənib yerli xarici şirkətlərlə çalışması mənim üç

ШАГ логотип

Bu sayt Cookies istifadə edir

Gizlilik Siyasəti