STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

STEP IT Academy distant təhsilə transformasiyanın öhdəsindən necə gəldi?

05.06.2020

1040 baxışlar

COVID-19 pandemiyası həyatın heç bir sahəsini diqqətsiz qoymadı. Dünyadakı vəziyyət, istisnasız olaraq bütün fəaliyyət növlərinin  rəqəmsal infrastrukturda tələbat səviyyəsini göstərdi. IT mütəxəssislərinə ehtiyac daha da kəskinləşdi.

 

STEP IT Academy Azərbaycanda IT sahəsində aparıcı tədarükçülərdən biri olaraq təhsil prosesində uzunmüddətli fasiləyə yol verə bilməzdi. Ən qısa müddətdə keyfiyyəti qorumaq şərti ilə, Akademiyadaki əyani dərsləri distant təhsilə transformasiya etmək qərarı verildi.

 

Onlayn transformasiyanın üç əsas elementi:

 

  1. Texnoloji həll

    Distant təhsilə ehtiyac bütün təhsil müəssisələrində yarandı. Onlarla müxtəlif vasitə tərəfimizdən nəzərdən keçirildi, lakin formatımıza uyğun gəlmədi. Məktəblər və universitetlər səs və görüntü ilə məhdudlaşs belə, bu STEP IT Academy-də təhsil almaq üçün kifayət deyil. Seçəcəyimiz resurs ev tapşırıqlarının verildiyi LMS (Learning Management System) ilə əlaqələndirilməli, həm müəllimlər, həm də tələbələr sistemdə öz qeydlərini aparmağı bacarmalı idilər.

    Köməyimizə STEP IT Academy-nin çoxdanki akademik partnyoru olan Microsoft, və onun "Microsoft Teams" adlı platforması gəldi.  Akademiyamızın hər bir tələbəsi qəbul olunduqda avtomatik olaraq Microsoft təhsil məhsullarına, habelə "Teams" platformasına giriş əldə edir.

    Distant təhsilə başlamazdan əvvəl müəllimlərimiz üçün "Teams" xidmətindən istifadə mövzusunda təlimlər keçirildi. Bundan sonra müəllimlər tələbələr üçün baza təlimlərini keçirdilər. Tələbələr uzun müddətdir elektron gündəliyimiz olan MyStat ilə işlədikləri üçün bu onlar üçün kifayət qədər asan idi. Hal hazırda Akademiyada dərslər bu iki texnoloji həllin tandemində aparılır.
     
  2. Təhsil keyfiyyətinə nəzarət

    Tələbələr üçün transformasiya ilə yanaşı, 3 il ərzində auditoriyada işləyən, tələbələr ilə əyani əlaqə saxlayan və canlı ünsiyyətin bir çox üstünlüklərindən istifadə edən müəllimlərin transformasiyası Akademiya üçün böyük bir sınaq oldu. Bunu etmək üçün, sinifi görmədən dərs demək, distant şəkildə qrupun nizam-intizamını qorumaq və qrupun diqqətini dərs boyu qoruyub saxlamağı bacarmaq üçün müəllimlərimizə bir sıra təlimlər keçirdik.

    Dərslərdə müəllimlərin özləri ilə yanaşı əlavə nəzarətə ehtiyac duyulurdu. Akademiyanın qalan işçilərini dərslərin idarə edilməsinə cəlb etmək qərarı verdik, hazırlanmış "check-list"-ə uyğun olaraq hər dərsi tam yoxlamağa başladıq.
     
  3. Valideynlərin köməyi və məsuliyyət.

    Tədris prosesində şagirdlərin və valideynlərin rolu əvəzsizdir. Keyfiyyətli təhsil əsas məqsədimizdir. Buna görə şagirdlərdən və valideynlərdən dərslər zamanı müəllimlərə kömək etmələrini xahiş etdik. Pandemiyanı bizdən əvvəl yaşadığı Akademiyanın xarici filiallarının təcrübəsindən istifadə edərək, tələbələr və valideynlər üçün distant təhsildən maksimum yararlanmaq üçün bir sıra tövsiyələr hazırladıq.

 

Təəssüf ki, akademiyanın bütün səylərinə baxmayaraq, tələbələrin təxminən 25% -i distant təhsilə başlaya bilmədi. Bu, ilk növbədə yüksək sürətli İnternet, müasir kompüter texnologiyası və ya sadəcə dərslərdə iştirak etmək üçün evdə təcrid olunmuş və sakit bir otağın olmaması ilə əlaqədardır.

 

 

Tələbələrimizdən istər müsbət, istərsə də mənfi tərəfləri gizlətmədən Akademiyada distant təhsil barədə fikirlərini bölüşmələrini xahiş etdik.

 

 

Əvvəlcə çətin olacağını düşünürdüm. Bu mənim təhsilə şəxsi yanaşmamın əsasında qurulan fikir idi.  Lakin bir neçə dərsdə iştirak etdikdən sonra başa düşdüm ki, bu tamamilə normaldır, hətta bunun da böyük üstünlükləri var, məsələn, tam öyrənməyincə dərslərin videosuna təkrar baxmaq. On minlərlə insanın fərdi şəkildə proqramlaşdırmanı onlayn öyrəndiklərini nəzərə alsaq, bunun real olduğunu başa düşürsən. Müəllimlər işlərinin ustadları olduqca, bu işi iki dəfə asanlaşdırır.

 

Distant təhsilinin müsbət tərəfi odur ki, dərslər yazılır və istədiyiniz qədər istədiyiniz vaxt izləyə bilərsiniz. Cox rahatdır. İşin mənfi tərəfi isə odur ki, dərs boyu tam diqqətli  olmaq mümkün olmur, zaman-zaman ikinci dərəcəli düşüncələrə qapılırsan.

 

 

Distant və əyani təhsil arasındakı əsas fərq, Akademiyanın özünəməxsus və xoş atmosferi var. Uşaqlarla ünsiyyət qurursunuz, səhvləri müzakirə edirsiniz, suallarınızı vermək və bütövlükdə diqqəti toplamaq daha asandır. Ev mühitində bütün bunları əldə etmək çətindir. Amma Akademiya öz işini mükəmməl etdi!

 

Düzünü deyim, hər kəs kimi, distant təhsilin nə olacağını düşünürdüm. Öyrənə biləcəm, yoxsa yox? Ancaq şəbəkələrdəki bir sıra mövzuları tamamladığımızdan, qrupla məsləhətləşdik və distant təhsilə başlamaq təklifini qəbul etdik. Artıq müəyyən biliklər toplamışdıq və CCNA-4 mövzusu xüsusi təcrübə tələb etmədiyinə görə razılaşmağa qərar verdik. Əks təqdirdə distant təhsildən imtina edəcəkdik.

 

Hər birimiz Bakının müxtəlif yerlərində yaşayırıq. Akademiyaya və evə gedərkən ən azı 2-3 saat sərf edirik. İndi evdə olarkən oxumağa daha çox vaxt sərf edə bilirik.

 

Ümumilikdə mənfi tərəf real avadanlıqlardan uzaqlaşmağımızdır. Digər sahələrin nümayəndələri, məsələn, proqramçılar üçün daha asan idi, çünki onların işi kompüterdə proqram yazmaqdır: evdə və ya akademiyada - elə də böyük fərq etmir. Amma hər 2-3 dərsdən bir biz  avadanlıq üzərində işləyirdik və çoxlu praktiki məşğələlər edirdik. İmtahana hazırlığımız əvvəlkindən daha zəif oldu, çünki adətən imtahandan bir həftə əvvəl uşaqlar ilə qruplarda və real avadanlıqlarla işləyirdik .

 

Əyani dərslər zamanı hər birimiz məsuliyyətli və fəal idik. Adi dərslərlə müqayisədə distant təhsildə fəallıq azalıb. Müəllimlərimiz istər əyani, istər distant təhsil olsun, işlərini mükəmməl şəkildə yerinə yetirdilər.

 

 

Əlbəttə ki, ilk zamanlaк təcili olaraq distant təhsilə keçid xəbəri məni dondurdu, çünki bu mənim ilk təcrübəm olacaqdır. Ancaq hər şey ritmə düşəndə mən hətta müəyyən üstünlükləri görməyə başladım. Əlbəttə ki, Akademiyanın divarları və ünsiyyət çatışmır, lakin yeni təcrübə qazanmaq həmişə xoşdur.

 

Mənim üçün üstünlük, ilk növbədə əlçatanlıq və yerindən asılı olmayaraq təhsil almaq imkanı, evdən çıxmadan təhsil almaq imkanı idi. Həmçinin, üstünlüklərdən biri, dərs zamanı nəyisə nəzərdən qaçırdıqda və ya fərdi iş zamanı hər hansı bir çətinlik çəkdikdə dərsi yenidən nəzərdən keçirmə imkanıdır.

 

Hər zaman yaxşı texniki avadanlıqlara ehtiyacımız var. Hərdən rabitə problemləri və ya kompüterlə bağlı problemlər olur. Bunun mənfi tərəf olaraq adlandırıla bilmirəm. Düşünürəm ki, tələbə ilə müəllim arasında, eləcə də tələbələr arasında üz-üzə ünsiyyətin olmaması distant və əyani təhsil arasındakı əsas fərqdir. Yenə də video-konfrans, həqiqi ünsiyyəti və akademiya daxilindəki vəziyyəti əvəz etməyəcək.

 

Akademiya distant təhsilə keçmək vəzifəsinin öhdəsindən gəldi. Dərslərin bərpası üçün çox sürətli şərait yaradıldı və onların yüksək səviyyədə keçirilməsi yolunda yaranan bütün əngəllər aradan qaldırıldı.

 

 

Keçidi yaxşı qəbul etdim. Çünki bu tədbir tələbələr arasında yoluxma ehtimalını endirir və distant təhsilin gələcək inkişafına təsir göstərir. Bu, ucqar ərazilərdə yaşayan tələbələrin akademiyaya gəlmədən evdə rahat təhsil alması üçün əla fürsətdir.

 

Düşünürəm ki, distant təhsilin mənfi tərəfi müəllimlə ünsiyyətin olmamasıdır. Ev tapşırıqları ilə problemi həll etmək üçün bəzən müəllimin köməyi tələb olunur, lakin qrupdakı tələbələrin sayı və dərsin vaxtı buna imkan vermir.

 

Əyani və distant təhsil arasındakı ən böyük fərq təhsil üçün motivasiyadır. Əyani təhsil zamanı tələbə yoldaşları ilə, müəllimlərlə ünsiyyət qura bilərsiniz, dərhal dostlardan kömək istəyə bilərsiniz. Ancaq buna baxmayaraq, distant təhsili xoşlayıram.

 

Düşünürəm ki, əvvəlcə Akademiyada distant təhsildə çətinliklər var idi. Lakin tədricən inkişaf görünməyə başladı. Düşünürəm ki, distant işləmək üçün öz tətbiqimiz olsaydı, daha maraqlı olardı.

 

Sonda valideyn və şagirdlərin sosial şəbəkələrdə distant təhsil haqqında yazdıqları  bir neçə rəyi bölüşmək istərdik.

 

                    

                    

                    



Müəllif::

IT STEP Academy

Qrafik dizayner kimi karyera quranlar üçün ilkin əməllər siyahısı

1. Qrafik dizayner yalnız qrafika üzərində işləmir. 2. Həvəskarı peşəkardan yalnız 5 addım ayırır. 2. 1. Səviyyə 1. Qrafik Dizayn prinsiplərini öyrənin. 2. 2. Səviyyə 2. Qrafik proqramlarda işləyin. 2. 3. Səviyyə 3. Təcrübə toplayın. 2. 4. Səviyyə 4. Başqalarından öyrənin. 2. 5. Səviyyə 5. Portfolio tərtib edin. 3. Xülasə

Nikolayla tanış olun. Onun 23 yaşı var. Səhər TikTok lentini vərəqləyir və müasir gənclər haqqında çəkilmiş seriyalar üçün dəli olur. Uzun müddət mobil telefon mağazasında satış məsləhətçisi kimi çalışıb. Amma artıq yorulub. Nikolay bloknotunda və ya Photoshop-da rəsm çəkməyi sevir. O, boş vaxtlarında Photoshop-la məşğul olur, əsas alətləri və əmrləri istifadə edə bilir. Hazırda Nikolay yeni bir işə başlamaq üçün ilham mənbəyi axtarır. Tanışlarından qrafik dizayner kimi işləyə biləcəyini eşidib. Bu haqda məlumat və təlim kursu axtarmağa qərar verib. O yalnız faydasız materialı öyrənməyə çox vaxt və pul sərf etməmək, eləcə də mürəkkəb işlərə rast gəlib ruhdan düşməmək haqqında düşünür. Biz Nikolaya qrafik dizaynerin kim olduğunu və nə etdiyini söylədik. Və ən əsası, biz

ШАГ логотип

Java proqramlaşdırmasını öyrənməyin 8 səbəbi

• Java veb proqramlaşdırması: C və C++ proqramlaşdırma dillərinin növbəti mərhələsi. • Java proqramlaşdırma dili obyekt yönümlü proqramlaşdırmadan istifadə edir. • Öz büdcəsindən, ştatdakı işçilərin və sistem administratorların sayından asılı olmayaraq, şirkətlər Java proqramlaşdırmasına meyl edirlər. • Siz Pentaqon kimi qorunan bir kod yazırsınız. • Sizinlə birgə dünyada 10 milyon tərtibatçı təlim alır. Deməli, bilmədiyinizi onlardan da soruşa bilərsiniz. • Java proqramlaşdırma dili proqramçının kompüterini pulsuz təmizləyir. • Java sizin müəllif kodunuzun qoruyucusudur. • Şirkətlər Java-da stajor axtarır. • Java proqramlaşdırmasına necə başlamalı.

Məqalədə biz sizə Java proqramçısı peşəsinin nə üçün dəbdə olduğunu və nə üçün dəbdə qalacağını izah edirik. Xüsusilə də proqramlaşdırmaya yeni gələnlər üçün. Məqalədə StackOverflow, ən böyük Tech-jobs platforması olan Dice.com və Rabota.ua-nın məqalələri, eləcə də DOU və IT STEP Kompüter Akademiyasının mütəxəssislərinin fikirləri toplanmışdır. Java veb proqramlaşdırması: C və C++ proqramlaşdırma dillərinin növbəti mərhələsi Mütəxəssislər Java-nın insan nitqinə bənzədiyini söyləyir. O eyni dərəcədə sadədir və kompilyatorlar və ya interpretatorlar vasitəsilə digər dillərə keçirilir. Bu həmin dildə yazını və oxunu sadələşdirərək proqramların hazırlanmasını asanlaşdırır. Həm müəllif, həm də digər proqramçılar üçün. Java proqramlaşdırma dilini

ШАГ логотип

IT peşəsində pul qazanmağın 6 yolu

1. Telegram-da bir bloq yaradın və onda monetizasiyanı işə salın. 2. Mətn yazmaq istəyi yoxdursa, video çəkib Youtube-də yerləşdirin. 3. Proqram yazıb satın. Təcrübəsiz mütəxəssislərin məhsullarına maraq hər zaman olur. 4. 100$-dan yuxarı əmək haqqı alan Baqhanter olun, yəni saytlarda səhv axtarın. 5. Sponsor proqramlarında iştirak edin. 6. Mükafat almaq üçün digər proqramçılarla rəqabət aparın.

Məqalədə biz iş birjası və ya qonşulara və tanışlara Windows əməliyyat sisteminin quraşdırılması kimi üsulları nəzərdən keçirməmişik. Dünyada qazanc əldə etməyin üsulları kifayət qədər çoxdur. Siyahıda yer alanların birini və bir neçəsini sınaqdan keçirin. Bunu siz hətta proqramlaşdırma kursunun   birinci dərsindən əvvəl də edə bilərsiniz. Başlayın! Telegram-da bir bloq yaradın və onda monetizasiyanı işə salın Pul qazanmağın çətinliyi təcrübəsiz olmaqdadır. Hətta gələcəkdə proqramçı olub-olmayacağınız haqda hələ qərar verməmisinizsə belə, bloq yaratmaqdan çəkinməyin. Auditoriya başqasının keçdiyi yolu təhlil etməyi sevir: nə öyrənmisiniz, hansı istiqamətə getmişiniz və kursdan gözləntiniz nədir. Telegram-da bilik, bacarıq və təcrübə ilə pul qazanmaq digər sosial şəbəkələrlə müqayis

ШАГ логотип

Oyun tərtibatçısı peşəsinə necə yiyələnmək olar?

1. Həvəsi qazanc gətirən peşəyə çevirmək üçün nə etməli: oyunçulara 5 tövsiyə. • 1.1. Oyunların yaradılmasında təcrübə toplamalı. • 1.2. Unreal Engine və ya Unity proqramlarında işləməyi öyrənməli. • 1.3. GİT sistemlərinin və məlumat bazasının nə olduğunu bilməli. • 1.4. Qrup şəklində işləməyi öyrənməli. • 1.5 OYP proqramlaşdırmanın metodologiyasının əsaslarını öyrənməli. 2. Unreal Engine və Unity proqramlarından hansı daha yaxşıdır? 3. Oyun tərtibatçısı nə qədər qazanır? 4. Müstəqil şəkildə öyrənib oyun tərtibatçısı olmaq mümkündürmü?

Müasir dövrün kompüter oyunları bir neçə il əvvəlkilərlə müqayisədə daha istifadəçi yönümlü və populyardır. Bunun səbəbi yalnız onları oynamaq deyil, həm də onlar vasitəsilə pul qazanmaq imkanın yaranmasıdır. Həm də yaxşı pul qazanan bir oyun tərtibatçısı olmaq üçün bir Dota oyunçusu nə etməlidir? Həvəsi qazanc gətirən peşəyə çevirmək üçün nə etməli: oyunçulara 5 tövsiyə. Oyunların yaradılmasında təcrübə toplamalı Bir çox oyunçu müstəqil şəkildə kompüter oyunları yaratmağı düşünür. Əlbəttə ki, bunun üçün müəyyən bilik və bacarıq lazımdır. Əvvəlcə proqramlaşdırmanı öyrənməli, yəni proqramlaşdırma təlim kursuna yazılmaq lazımdır. Sonra oyun tərtibatına hazırlaşmalı: oyun bazarındakı vəziyyəti öy

ШАГ логотип

İlk dərslər

“Kibertəhlükəsizlik” istiqaməti üzrə dərslər noyabrın 20-dən başlayır!

Ətraflı

Bu sayt Cookies istifadə edir

Məxfilik Siyasəti və Qanuni Məlumat