Dizayn düşüncəsi müasir dizayn sənayesində istifadə olunan məşhur bir termindir. Son vaxtlar getdikcə daha çox populyarlıq qazanır. Gəlin dizayn təfəkkürü nədir, onun müasir dizaynda necə istifadə edildiyi, biznesə və yeni başlayan peşəkarların karyerasına hansı faydalar gətirdiyindən danışaq.
Dizayn düşüncəsi nədir?
Dizayn düşüncəsi müasir dizaynda innovativ həllər yaratmaq, səmərəliliyi artırmaq və istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmaq üçün istifadə olunan bir üsuldur. O, həmçinin biznesdə yeni məhsul və xidmətlər yaratmaq, prosesləri təkmilləşdirmək və komandaları idarə etmək üçün istifadə olunur.
Sadə dillə desək, dizayn düşüncəsi insanların ətrafımızdakı dünya ilə necə düşündüyü və qarşılıqlı əlaqəsi əsasında dizayn yaratmağa yanaşmadır. Bu yanaşma müasir dizaynda istifadəçilər üçün daha yaxşı və daha intuitiv məhsullar yaratmaq üçün istifadə olunur.
Bu proses adətən beş addımdan ibarətdir:
- empatiya
- problemi başa düşmək,
- fikir axtarmaq,
- prototipin yaradılması,
- sınaq.
Optimal həllə çatana qədər addımlar bir neçə dəfə təkrarlana bilər.
Dizayn düşüncəsinin mərhələləri
Biznesdə dizayn düşüncəsi prosesləri təkmilləşdirmək və yeni məhsul və xidmətlər yaratmaq üçün istifadə olunur. Bu, xərcləri azaltmağa, mənfəəti artırmağa və müştəri təcrübəsini yaxşılaşdırmağa kömək etməlidir.
Dizayn düşüncəsi sizə problemləri yaradıcı şəkildə qavramaq və həll etmək bacarığı verir. Qrafik dizayn, veb dizayn, interfeys dizaynı və bir çox başqa dizayn sahələrində istifadə olunur. Dizayn təfəkküründən istifadə edən dizaynerlər problemi müxtəlif istiqamətlərdən görə və qeyri-adi, lakin faydalı həll yolu tapa bilərlər.
Müasir dünyada dizayn təfəkkürü məhsul və xidmətlərin dizaynında geniş istifadə olunur. Apple, Google, Nike və bir çox başqa şirkətlər unikal istifadəçi təcrübəsi yaratmaq və rəqiblərindən fərqlənmək üçün məhsullarında ondan istifadə edirlər.
Dizayn düşüncəsinin əsas aspektlərindən biri istifadəçinin ehtiyaclarına diqqət yetirməkdir. Bu, onlara problemlərini ən effektiv şəkildə həll edən məhsul və xidmətlər yaratmağa imkan verir.
Müasir dizaynda dizayn düşüncəsindən necə istifadə olunur?
Dizayn düşüncəsi müasir dizaynda getdikcə populyarlaşır, çünki şirkətlərə həqiqətən istifadəçi ehtiyaclarına cavab verən məhsullar yaratmağa imkan verir. Dizayn təfəkküründən istifadə edən şirkətlər çox vaxt istifadəçi ehtiyaclarını araşdırmağa və onlara cavab verən məhsullar yaratmağa diqqət yetirir və buna görə də uğurla satılır.
Dizayn düşüncəsi müxtəlif dizayn sahələrində, o cümlədən qrafik dizayn, veb dizayn, UI/UX dizaynı və s. tətbiq edilir. Bu sahələrin hər birinin öz xüsusiyyətləri var, lakin ümumi prinsip kimi dizayn düşüncəsi dizaynerlərə uğurlu layihələr yaratmağa kömək edir.
Məsələn, qrafik dizaynda dizayn təfəkkürü dizaynerə vizual elementlər vasitəsilə müəyyən mesajı ən yaxşı şəkildə necə çatdırmağı anlamağa kömək edir. Veb dizaynerləri istifadəçi dostu və istifadəsi asan veb sayt strukturu yaratmaq üçün dizayn düşüncəsindən istifadə edə bilərlər. UI/UX dizaynında isə istifadəçi problemlərinin həllinə ən yaxşı uyğun gələn məhsulların yaradılmasında faydalı olacaq.
UX dizaynerlərinin işində dizayn düşüncəsi
Bununla belə, hansı dizayn istiqamətindən istifadə olunmasından asılı olmayaraq, dizayn təfəkkürü əsas xüsusiyyətə malikdir - o, həmişə dizaynerlərə diqqətini özlərinə deyil, istifadəçiyə yönəltməyə kömək edir. Bu, insanlara həqiqətən kömək edən və onların problemlərini həll edən məhsullar yaratmağa imkan verir.
Dizayn düşüncəsi məhsul dizaynında necə işləyir?
Dizayn düşüncəsindən istifadə edən dizaynerlər işə istifadəçiləri öyrənmək və onların ehtiyaclarını anlamaqla başlayır. Daha sonra istifadəçilərin məhsuldan necə istifadə edəcəyini anlamaq üçün məlumat toplayır və araşdırma aparırlar.
Dizaynerlər bütün bu məlumatları topladıqdan sonra ideyalar yaratmağa başlayırlar. Dizayn düşüncəsi onlara problemə müxtəlif istiqamətlərdən yanaşmağa və yaradıcı həll yolu tapmağa kömək edir.
Biznes üçün dizayn düşüncəsinin faydaları
Biznesiniz üçün dizayn düşüncəsindən istifadə etməyin faydaları çox böyük ola bilər. Xüsusilə, istifadəçilərin ehtiyaclarını daha dəqiq ödəyəcək məhsullar yaratmağa imkan verəcək və bu, satışlarınızı əhəmiyyətli dərəcədə artıracaq və şirkətin imicini yaxşılaşdıracaqdır.
Biznesdə dizayn düşüncəsi
Biznesdə dizayn düşüncəsinin əsas üstünlüklərini nəzərdən keçirək:
Yeniliyin artırılması. Dizayn düşüncəsi sizə bazarda əsas üstünlüklərə çevrilə biləcək və rəqiblərinizdən fərqlənməyə kömək edə biləcək qeyri-standart həllər tapmağa imkan verir. Dizayn düşüncəsi durğunluqdan və problemlərin həllinin ənənəvi üsullarından uzaqlaşmağa və tapşırıqlarınıza yeni nöqteyi-nəzərdən baxmağa imkan verir.
Müştəri təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi. Dizayn düşüncəsi istifadəçi ehtiyaclarına yönəlib və onun tətbiqi müştərilər üçün ən əlverişli, faydalı məhsul və xidmətləri yaratmağa imkan verir. Bu da öz növbəsində onların məmnunluq və sadiqlik səviyyəsini artırır.
Effektiv həllərin inkişafı. Dizayn düşüncəsi marketinqdən tutmuş təşkilati problemlərə qədər müxtəlif problemləri həll etmək üçün istifadə edilə bilər. Əsas odur ki, bu, əsas problemləri tez müəyyən etməyə və ən effektiv həll yollarını tapmağa imkan verir.
Riskin azaldılması. Dizayn düşüncəsi sizə ideyaları erkən sınamağa və böyük risklərdən qaçmaq üçün istifadəçilərdən rəy almağa və konsept həyata keçirilməzdən əvvəl onun uğurlu olduğundan əmin olmağa imkan verir.
Təkmilləşdirilmiş ünsiyyət və əməkdaşlıq. Dizayn düşüncəsi komanda işi, birgə tədqiqat və təhlil, ünsiyyət və fikir mübadiləsini əhatə edir. Bu, şirkət daxilində ünsiyyət və əməkdaşlığı yaxşılaşdırmağa kömək edir və daha məhsuldar iş üçün şərait yaradır.
Bütövlükdə, dizayn düşüncəsi daha innovativ, səmərəli və istifadəçi dostu məhsul və xidmətlərin yaradılmasına gətirib çıxara bilər ki, bu da öz növbəsində şirkətə bazarda rəqabət qabiliyyətini artırmağa imkan verir.
Dizayn düşüncəsinin əsas prinsipləri hansılardır?
Dizayn düşüncəsinə bir neçə əsas prinsip daxildir:
İstifadəçiyə yönümlü. Dizayn düşüncəsini istifadə edən dizaynerlər, işə istifadəçiləri öyrənmək və onların ehtiyaclarını anlamaqla başlayır.
İdeyaların yaranması. Dizaynerlər problemə müxtəlif istiqamətlərdən yanaşmaq üçün bir çox ideyalar yaradırlar.
Prototipləşdirmə. Dizaynerlər fikirləri sınamaq və istifadəçilərdən rəy almaq üçün prototiplər yaradırlar.
Yeniləmələr. Dizaynerlər istifadəçi rəyi və sınaq nəticələrinə əsasən məhsula dəyişikliklər edir.
Onlar haqqında bir az daha ətraflı danışaq.
Dizayn düşüncə prinsipləri
Problemi başa düşmək və istifadəçiyə fokuslanmaq
Bu addım hazırda nəyin işləmədiyini və nəyin yaxşılaşdırıla biləcəyini müəyyən etməyi əhatə edir. Bunun üçün müxtəlif vasitələrdən istifadə edilə bilər: müştərilərlə müsahibələr, məlumatların təhlili və istifadəçi davranışının müşahidəsi.
Problemi həll etməyə başlamazdan əvvəl hədəf auditoriyanı və onların ehtiyaclarını diqqətlə öyrənməlisiniz. Bunun üçün istifadəçilərin məhsul və ya xidmət haqqında nə hiss etdiyini, nəyi bəyənib, nəyi bəyənmədiyini anlamaq üçün bazar araşdırması və sorğular aparılır.
İdeyaların axtarışı və inkişafı
İstifadəçi ehtiyaclarını başa düşdükdən sonra proses ideyaların axtarışına və yaradılmasına keçir. Burada problemin həllinə yaradıcı yanaşma həlledici rol oynayır ki, bu da innovativ ideyaların inkişafına kömək edir. Bunun üçün yeni ideyaların yaradılmasına və “doğulmasına” yönəlmiş beyin həmləsi və digər üsullar həyata keçirilir.
Bu mərhələdə problemi həll etmək üçün mümkün qədər çox fikir ortaya qoymalısınız. Bu mərhələnin məqsədi özünüzü məhdudlaşdırmamaq və mümkün qədər çox seçim əldə etmədir.
Prototipləşdirmə
İdeyalar formalaşdıqdan sonra ideyanı vizuallaşdırmağa və onun fəaliyyətini qiymətləndirməyə imkan verən prototipin yaradılmasına keçmək lazımdır. Bu mərhələdə siz bir və ya bir neçə ideya seçməli və sınaq üçün prototiplər yaratmalısınız.
Prototip sxematik təsvirlər, çertyojlar, maketlər şəklində və ya işləyən prototip kimi həyata keçirilə bilər. Bununla siz məhsulun necə görünəcəyini və istifadəçilərin onunla necə qarşılıqlı əlaqədə olacağını görə bilərsiniz.
Yeniləmələr və sınaq
Sınaq məhsulun funksionallığını və istifadəçinin tələblərinə uyğunluğunu praktikada yoxlamağa kömək edir. Test məhsulun gözlənildiyi kimi işləmədiyini göstərərsə, problemləri həll etmək və məhsulu təkmilləşdirmək üçün əlavə təkrarlamalar aparılmalıdır. Yeniləmə və sınaq istifadəçilər üçün daha effektiv olan daha yaxşı məhsul yaratmağa kömək edir.
Beləliklə, dizayn düşüncəsinin prinsipləri bütün məhsulun hazırlanması prosesini əhatə edir.
Dizayn düşüncəsindən istifadə nümunələri
Dizayn düşüncəsi biznes, təhsil, elm, səhiyyə kimi müxtəlif sahələrdə istifadə oluna bilər... Dizayn təfəkküründən istifadəyə dair bir neçə nümunəni təqdim edirik:
Yeni məhsul və xidmətlərin inkişafı: Dizayn düşüncəsi şirkətlərə istifadəçi ehtiyaclarına ən yaxşı cavab verən məhsul və xidmətləri yaratmağa kömək edə bilər. Buna misal olaraq qonaqlama platformasını inkişaf etdirmək üçün dizayn düşüncəsindən istifadə edən Airbnb-ni göstərmək olar.
İstifadəçi təcrübəsinin təkmilləşdirilməsi: Dizayn düşüncəsi vebsayt və ya tətbiqin istifadəçi təcrübəsini yaxşılaşdırmağa kömək edə bilər. Məsələn, Google axtarış interfeysini təkmilləşdirmək üçün dizayn düşüncəsindən istifadə etdi.
Biznes proseslərinin optimallaşdırılması: dizayn düşüncəsi şirkətlərin iş proseslərini yaxşılaşdıracaq, məsələn, müştərilərin növbələrdə gözləmə müddətini azaldacaq. Starbucks bir vaxtlar sifariş və ödəniş sistemini optimallaşdırmaq üçün dizayn düşüncəsindən istifadə etmişdir.
Mürəkkəb problemlərin həlli: Dizayn düşüncəsi yeni yanaşma tələb edən mürəkkəb problemləri həll edəcəkdir. IDEO diabet epidemiyası ilə mübarizə üçün yeni bir yanaşma hazırlamaq üçün dizayn düşüncəsindən istifadə etdi.
Öyrənmə və inkişaf: Dizayn düşüncəsi təhsil mühitində yaradıcı təfəkkürün inkişafı və mürəkkəb problemlərin həlli üçün istifadə edilə bilər. Stanford Universiteti müxtəlif problemləri həll etmək üçün dizayn düşüncəsindən istifadə edən "Design Thinking Bootcamp" adlı kurs təşkil etmişdir.
Dizayn düşüncənizi necə təkmilləşdirmək olar?
Dizaynerlər dizayn düşüncələrini necə təkmilləşdirə bilərlər
Dizaynerlərin dizayn düşüncəslərini inkişaf etdirmək üçün onlar mürəkkəb problemlərin həllində və istifadəçi nöqteyi-nəzərindən məhsulların dizaynında bacarıq və təcrübələrini inkişaf etdirməlidirlər. Bunu necə etmək barədə bəzi tövsiyələr var:
Təlim: Dizayn düşüncəsi və istifadəçi araşdırması, prototipləşdirmə, istifadəçi təcrübəsinin təhlili və s. kimi digər əlaqəli mövzular üzrə kurslarda iştirak. Bu, dizaynerlərə dizayn sahəsində inkişaf etməyə, eyni zamanda bilik və bacarıqlarını təkmilləşdirməyə kömək edəcək.
Təcrübə: Dizayn düşüncəsinin istifadəsini tələb edən layihələrdə müntəzəm iştirak sizə lazımi bacarıqları inkişaf etdirməyə və yeni təcrübə qazanmağa kömək edəcəkdir.
Əməkdaşlıq: Müxtəlif sahələrdən olan digər peşəkarlarla, məsələn, tərtibatçılar, məhsul menecerləri, marketoloqlar və s. ilə bir komandada işləmək. dizaynerlərə istifadəçilərin ehtiyac və gözləntilərini daha yaxşı başa düşməyə və məhsul hazırlayarkən onları nəzərə almağa imkan verir.
Təhlil: Dizayn və istifadəçi təcrübəsində ən yaxşı təcrübələri, tendensiyaları və yenilikləri öyrənmək, rəqiblərin məhsullarını təhlil etmək və ən yaxşı nümunələrdən ilham almaq dizaynerlərə öz yeni və orijinal məhsullarını yaratmağa kömək edəcək.
Əlaqə: İstifadəçi və istifadəçi təcrübəsi test mütəxəssiləri kimi, dizayn mütəxəssislərindən rəy almaq, dizaynerlərə bacarıqlarını təkmilləşdirməyə və daha effektiv məhsullar yaratmağa kömək edəcək.
Dizayn düşüncəsini təkmilləşdirmək özünüz üzərində daimi iş və daimi inkişaf tələb edən bir prosesdir. Dizaynerlər yuxarıda göstərilən qaydalara əməl etsələr, daha effektiv məhsullar yarada və bazarda aktuallaşa biləcəklər.
IT STEP-də bütün dizayn kurslarında dizayn təfəkkürünün inkişafına lazımi diqqət yetirilir, çünki bunun dizaynerlərin karyerası üçün nə qədər vacib olduğunu görə bilərsiniz. Buna görə də, əmin ola bilərsiniz ki, burada bu bacarığı tam şəkildə inkişaf etdirəcəksiniz.