Başlanğıc üçün qeyd edim ki, müxtəlif növ dizaynerlər vardır – qrafiki dizayner, çap məhsullarının dizayneri, sənaye dizaynerləri, oyun personajlarının dizaynerləri, şriftlər, bağlamalar, urbo – dizaynerlər və s. Bu gün biz İT sahəsində geniş yayılmış və ən çox tələb olunan məhz reklam dizaynerlərinin hazırlıq reseptlərini analiz edəcəyik.
Beləliklə, reklam məhsullarının bir keyfiyyətli dizaynerini hazırlamaq üçün bizə bunlar lazımdır:
Əsas inqredientlər:
- Təlim subyekti – K və ya Q, 1 əd.
- Dizayner olmaq arzusu – 1 əd.
- Səbr – 1 əd.
- Düz əllər – 1 – 2 əd.
- PK ilə əsas iş bilikləri – 1 əd.
- Photoshop təsvirlərinin işlənməsi üçün proqram
- Qrafiki İllustrator ilə iş üçün proqram
Ədvalar:
- Fantaziya sousu – 1 kq.
- Şablon olmayan düşüncələr – 300 qr.
- Yaradıcılıq – bir çimdik
Hazırlanma qaydası:
Tədris subyektini götürürük və ona ilkin istiqamətləri, bacarıqları və ətraf mühitə baxışı izah edirik. Buradan növbəti yollar və dizaynerin hazırlanmasına yanaşmaya start veriləcək. Nə qədər qəribə səslənsə də - reklam məhsullarının yaxşı dizayneri çox zaman həmin o reklamın təcrübəli istehlakçılarından olur. Müxtəlif növ reklamların istehlakında kifayət qədər təcrübəsi olan insane dəqiq deyə bilər – hansı reklam konsepsiyası təsirlidir, hədəfli auditoriya ilə birlikdə hansı istehlakçılar sadəcə olaraq bir kənara çəkiləcəklər.
Beləliklə, hazırlığa başlayaq.
Başlanğıc üçün, subyektə rəsm bacarıqlarını, həm də lazımi qaydada tədris edirik – yemeyə incəsənətin tarixindən ibarət olan şoraba əlavə edirik. Verilən əsas bilik və bacarıqlar sözsüz ki öz işində professional olmağı və müvəfəqqiyyətlər qazanmağı arzu edən hər bir dizaynerin gərəyi olacaqdır. Bununla yanaşı, bu hazırlıq mərhələsində onların tapşırıqları mövcud (əgər varsa) pis dadı öldürməkdir. Bundan sonra gələcək ixtisas üçün ona lazım olan bilikləri hazırlıq prosesində aşılamaq üçün demək olar ki, bir neçə onlarla saat ərzində gələcək reklam dizaynerini dizayn nəzəriyyəsinə salırıq.
Bundan sonra, əsas hazırlıq prosesinə keçmək olar. Bunun üçün biz maraq tavasını bərk qızdırırıq, ona qeyri – şablon düşüncə sürtürük, Photoshop və İllustrator proqramlarını əlavə edirik və gələcək reklam dizaynerinin Aydentiki və Brendinq tərəflərindən qızaranadək onu qızardırıq. Bununla yanaşı, Reklam Dizaynı biliklərini 180°S – yə kimi qızardırıq. Bizim yeməyimiz hər tərəfdən yaxşı qızaran zaman – ona fantaziya sousunu əlavə etməyin, habelə bir çimdik yaradıcılıq əlavə etməyin və tam hazır olanadək Reklam Dizayn biliklərinin bişirildiyi sobaya yerləşdirməyin vaxtıdır.
Nəticədə biz duru, qızarmış, ədvalı, Reklam Dizayneri adlı yemək əldə edirik. Bu yemək tam və sərbəstdir. Onu reklam kompaniyaları ilə, habelə kiçik və orta biznesin tələbləri ilə birlikdə qəbul etmənizi tövsiyyə edirik.
Nuş olsun.