STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

Mən aytişnik olmaq istəyirəm. Məni öyrətsinlər!

27.05.2020

774 blog_count_views_2_4

İT mütəxəssisi karyerasını bu gün çoxları arzulayır. Ancaq bir mücərrəd fantaziyanı necə konkret və əlçatan bir məqsədə çevirmək olar? Üç sadə tərkib hissəsindən başlayın: informasiya texnologiyalarına olan dərin maraq,  öz istedanızın qiymətləndirilməsi, ixtisas seçimi.

 

Neçə yaşından hazırlığa başlamaq olar?

 

Çox vaxt biz gələcək peşəmizi yuxarı siniflərdə müəyyənləşdiririk. Ancaq uşağın əsas meylini anlamaq, onun sevdiyi əşyaları və məşğuliyyətləri seçməyi valideynlər daha öncədən orta hətta kiçik siniflərdən də edə bilərlər. 

Uşaq konstruktorları çox sevir və günlərlə qeyri-adi varlıqlar və kosmik aparatlar yaradır? Riyaziyyatı çox sevir və bütün riyazi məsələləri çox asanlıqla yerinə yetirir? Kiçik yaşlarından kompüteri bilir və öz sualları ilə hətta google –u da çaşdırır?  Gənc, inadkar və məqsədyönlü tədqiqatçının İT-də peşəkar olmaq şansı yüksəkdir. Sadəcə olaraq uşağın maraqlarını dəstəkləmək, zehni inkişaf etdirən məşğələlərə - dərnək, kurs və ya müəllim yanına yönəltmək lazımdır. Məhz bu professional hazırlığa ilk mərhələ olacaqdır.  

 

 

Nəyi inkişaf etdirmək lazımdır: məktəb fənləri və xarakter xüsusiyyətləri 

 

Gələcək proqramçı üçün əsas məktəb fənləri riyaziyyat, fizika və ingilis dilidir. Riyaziyyat və fizika mərkəzləşdirilmiş sınaqda lazım olacaqdır . İngilis dili olmadan isə bu peşəyə daxil olmaq çox çətindir. Tədris və texniki ədəbiyyatın əksəriyyət hissəsi, sənədləşmə və proqramların özü demək olar ki, hər zaman ingilis dilində yazılır.  Bu Bu, Qlobal İT icmasının iş dilidir. Ona görə də inqiliş – mütləq mast həv!

Elm ilə yanaşı gələcək proqramçı digər faydalı bacarıqları də inkişaf etdirməlidir.  IT sahəsinin mütəxəssislərinin hesab etdiyi kimi mühüm bacarıq - daim inkişaf etməyə və yeniləri öyrənməyə hazır olmaqdır.   Texnologiyalar çox tez dəyişir, ona görə də, öyrənmə vərdişi olmadan proqramçı  kənarda qalma riski altındadır və əmək bazarında itə bilər. Həmçinin peşəkarların fikrincə, aşağıdakı keyfiyyətlər yaxşı mütəxəssis olmağa kömək edə bilər:

Analitik düşüncə tərzi, işə addım-addım yanaşma, problemləri həll etmək və nəticələr əldə etmək bacarığı, səbirli olmaq, detallara diqqət, əla konsentrasiyası, Komandada işləmək bacarığı, təşəbbüskarlıq.

Bu keyfiyyətlərə sahib olmaq arzuolunandır ancaq mütləq deyil: bütün bunlar müxtəlif şirkətlərdəki iş mövqeyindən və işdən asılıdır. Perl-in qurucusu Larry Wall hesab edir ki, proqramçının əsas məziyyətləri   tənbəllik, səbirsizlik və qürurdur. Çünki  tənbəl məsələnin ən effektiv həll yolunu tapa bilər.

 

 

Hansı İT ixtisas seçək?

 

İnformasiya texnologiyasındakı əsas istiqamətlər – proqramlaşdırma, dizayn və dəstəkdir. Onların hər birində ixtisasların siyahısı var - istəklərinizə uyğun olanı seçin.

 

Proqramlaşdırmada fəxri liderlik proramçılardadır. Onlar proqram, sayt, oyunlar, mobil tətbiqatlar yaradır. Proqramlaşdırma dilindən asılı olaraq bu ixtisasa daha da daralır. (Java, PHP proqramçısı və s).  Bir də test edənlər var ki, onlar məhsulların işini yoxlayır, onların yanlışlarını və səhvlərini təhlil edirlər. 

 

Dizaynda veb dizayner mövcuddur ki, İT məhsullar üçün gözəl və rahat üz qabığı yaradır, orijinal elementlər axtarıb tapır və onları   harmonik bir kompozisiyada toplayır. Bu cür mütəxəssisin vəzifəsi təkcə parlaq veb-layihə yaratmaq deyil, həmçinin onu istifadəçi üçün cazibədar və rahat etməkdir.

 

Dizaynın aktual istiqamətləri sırasında 3D modelləşdirmə və vizuallaşdırma, moşn dizayn var. Bu ixtisaslar kompüter qrafikası, fantastik animasiya və inanılmaz xüsusi efektlərin maraqlı dünyasına yol açır.

 

Step IT Academy-də bu gün ən aktual və tələb olunan fənlər tədris olunur. Akademiyanın xüsusi proqramı uşaqların sadəcə faydalı deyil həm də əyləncəli zaman keçirməsinə imkan verir!



Müəllif::

IT STEP Academy

Robotexnika və robotlar

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir.

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir. Robotexnika sahəsi getdikcə bütün dünyada  dahada populyar olur.Avtomatik maşınlar istehsal etmək arzusu və ideyası çox daha əvvələ gedib çıxır. Leonardo Da Vinçi robot konstruksiyası üçün eskizlər və planlar hazırlayıb. İnsanlar həmişə tapşırıqları yerinə yetirə və ya onlarla qarşılıqlı əlaqə qura bilən maşınlar yaratmaqla heyran olmuşlar.     Thomas Christaller-ə görə, robotlar "insan imkanlarını genişləndirməyə imkan verən sensor mühərrikləri olan maşınlardır". Robotlar mexatronik komponentlər, sensorlar və kompüter əsaslı idarəetmə funksiyalarından ibarətdir. Robot texnikası dizayn, istehsal v

ШАГ логотип

Uşaqlar üçün yaradılmış 4 proqramlaşdırma dili

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.   Onlar səy göstərərək proqramlaşma bacarıqlarına sahib olarlarsa, gələcəkdə bunu bacarmayanlardan daha üstün olacaqlar. 4 yaşından 12 yaşınadək kiçik yaşlı uşaqlar üçün bu proqramlaşma dillərini tövsiyyə edərdim:   Scratch.     Massaçusets Texnologiya Universitetinin “Lifelong Kindergarten Lab” tərəfindən yaradılan proqramlaşdırma dilidir. Uşaqlara proqramlaşmanı öyrətməyə başlamanın ən yaxşı dili məhz budur. Öyrənilməsi asan olması ilə yanaşı, valideynlər üçün də təlimat və vəsaitləri də mövcuddur. Scratch real animasiyaların hazırlanması, p

ШАГ логотип

Robototexnika və süni intellekt haqda maraqlı faktlar

Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.

Süni intellekt, robotexnika və dron mühəndislərinin ABŞ-da aylıq orta hesabla 11,000 dollar qazandığını bilirdiniz? Azyaşlılar isə erkən yaşda texniki biliklər əldə edərək öz gələcəyini indidən qura bilərlər.   Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.   Süni intellektlər haqqında maraqlı faktlar Süni inttelktlərin istifadə olunduğu ağıllı sistemlərdə əksər hallarda qadın səslərindən istifadə olunur. 997-ci ildə Deep Blue adlı komputer məşhur şahmat çempionu Harri Kasparovu məğlub edib 2015-ci ildə Yaponya tədqiqatçıları bildiriblər ki, &ou

ШАГ логотип

Uşaqlar proqramlaşdırmanı niyə öyrənməlidirlər?

Bir çox inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələri proqramlaşdırma dillərinin vacibliyini bildikləri üçün təhsil sisteminin bir hissəsi halına gətiriblər.

Siz bilirsiniz indi proqramlaşdırma tədris proqramlarının oxu və yazı bacarıqları qədər vacibdir? Bəzən valideynlər düşünür ki, humanitar yönümlü uşaqlara proqramlaşdırma öyrənmək lazım deyil. Əslində isə bu belə deyil. Proqramlaşdırma hər bir uşağın intellektini, faydalı universal bacarıqlarını inkişaf etdirir. Gələcəkdə harada işləmələrindən asılı olmayaraq onlara bu bacarıqlar lazım olacaq, onlara sonsuz imkanlar açacaqdır. Jan Piajen illər öncə  təhsilini hədəfini-"digər nəsillərin etdiklərini təkrarlayan deyil, yeniliklər edə bilən fərdlər yetişdirmək” kimi vermişdi. Artıq gənc nəsil keçmişdə öyrəndiklərini tətbiq etməməli, özü yeniliklər yaratmalıdır.     Kompüter əsri olduğu üçün hər bir şagirdin kompüter bilikləri nə qədər yüksək olarsa, onun yeniliklər yaratmaq ba

ШАГ логотип

İnformatika

İnformatika fənni üzrə I qrup üçün hazırlıq kursuna qeydiyyat başladı!

Ətraflı

Bu sayt Cookies istifadə edir

Məxfilik Siyasəti və Qanuni Məlumat