STEP IT Academy! 1999-cu ildən bəri öyrənirik. Süni intellektlə əvəz edilməsi mümkün olmayan proqramçı, dizayner və sistem mühəndisləri hazırlayırıq. Bunun üçün profil üzrə dərin biliklərdən əlavə, məsələləri baş düşməyi, hazır layihələr formasında düşünməyi və komandada işləməyi öyrədirik.

Your browser is out of date!

You are using an outdated browser Internet Explorer. This version of the browser does not support many modern technologies, that's why many pages of the website are not displayed correctly, and may not work some of functions . We recommend viewing the website using the latest versions of the browsers Google Chrome, Safari, Mozilla Firefox, Opera, Microsoft Edge

ШАГ логотип

Bizimkiləri tanı! – IT-də 3 qız

07.08.2019

261 blog_count_views_1

Bizimkiləri tanı! – IT-də 3 qız

 

Təqvimdə öz gününün olması çox xoşdur. Xüsusilə, əgər bu gün sənin böyüklüyünü göstərirsə.

Qadınlara IT-də yerin olmaması stereotipi ilə mübarizə aparmaq məqsədilə BMT-nin IKT sahəsində aparıcı təşkilatı olan Beynəlxalq Telekommunikasiya Birliyi (International Telecommunications Union - ITU) hər il aprel ayının dördüncü cümə axşamını IT sahəsində işləyən və təhsil alan qadınların günü kimi elan etmişdir.

Qadınların özləri də bu sahədə təhsil almaqla və heç də pis nəticələr göstərməməklə, bu stereotipə qarşı mübarizə aparırlar.

Dərslərində zərif cinsin nümayəndələrinin sayı çox olan Step IT Akademiyasını da buna xüsusi misal göstərmək olar.

Bu il IT sahəsində çalışan qadınların beynəlxalq günü aprel ayının 25-i qeyd olunur. Bununla əlaqədar olaraq biz sizləri Step IT Akademiyasının, hekayələri çoxlarınızı ilhamlandıracaq, üç füsunkar xanım tələbəsi ilə tanış etmək qərarına gəldik.

Kamilla Sərkarova – Data Scientist

24 yaşlı xanım MDU-nun mekanika riyaziyyatı fakültəsində bakalavr təhsilini bitirib və hal hazırda həmin universitetdə magistr təhsili almaqla yanaşı, Step IT Akademiyasının proqramlaşdırma fakültəsinin tələbəsidir. «Proqramlaşdırmaya gedən yol bakalavrın birinci kursundan başladı. Qrupun yarısı qızlardan ibarət olduğu üçün özümüzü sıxılırmış kimi hiss etmirdik», - Kamilla zarafatyana dedi.

Xanım bildirir ki, başlamaq o qədər də çətin deyildi, çünki, təhsil aldığı kollektivlərdə belə diskriminasiya alqışlanmırdı. Amma, Kamilla digər xanımlardan eşidirdi ki, bəzi kişilər onların biliklərinə bələd olana qədər bacarıqlarını sual altına qoyurdular.

«Amma, hətta indiki işimdə də IT-də işləməyən xanımlardan eşidirəm: «Xanım-proqramçı, bu haradan ağlına gəldi?» Gənclər avtoqraf götürmək barədə zarafat edirdilər. Amma, IT sahəsində işləyən uşaqlar üçün isə bu, adi haldır. Hal hazırda işlədiyim yerdə, demək olar ki, hamı ekspatdır», - proqramçı etiraf etdi.

Bu yola olan sevgisindən danışarkən, Kamilla bu sahəyə məsələnin «gözəl həlli» anlayışı olan riyaziyyatdan gəldiyini bildirir. Və ona həmişə məsələnin bir neçə üsulla həllini axtarmaq və onların arasından ən maraqlısını seçmək xoşuna gəlirdi.

«Proqramlaşdırma da buna oxşardır, qarşımda olan məsələ üçün gözəl həll tapanda bu, məni sevindirir. İş mənim çox xoşuma gəlir, biliklərinizi tətbiq etmək üçün çoxlu imkanlar və variantlar mövcuddur və nəticədə işlək məhsul əldə etmək mümkündür. Diqqətsizlik ucbatından buraxılmış səhvləri axtarmaq və məsələlərin tez-tez qeyri-dəqiq qoyulması xoşuma gəlmir», - o, əlavə edir.

 

Nərgiz Xəlilzadə - Web-dizayner

2008-ci ilin yayında, instituta qəbul olmazdan öncə, Nərgiz rəsmlə məşğul olmağa başladı. Daha dəqiq desək, o, həmişə şəkil çəkirdi, amma, bu, vacib qərar verməli andakı istəklə bir deyildi. O, Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin biologiya fakültəsinə qəbul oldu, amma, o, bioloq olmaq istəmirdi. 2013-cü ildə bakalavr pilləsini qurtarandan sonra da, o, rəsmlə məşğul olmağa davam edir və sərgilərdə iştirak edərək sertifikatlar əldə edirdi.

«Şəkil çəkmək sənin üçün nəfəs almaq kimi vacib olanda, başa düşürsən ki, bu sənin həyatının işidir. Təhsilimi art-studiyada davam etdirirdim və öz işlərimi sataraq heç də pis pul qazanmırdım və hətta öz əl işlərimdən ibarət «Nargis Art Boutigue» mağazamı açdım. Nəhayət, 2016-cı ildə mən Step IT Akademiyasına qəbul oldum. Bununla da, mənim həyatımda tamamilə fərqli mərhələ başladı. Və mən bu akademiyanı tapdığıma görə çox şadam!», - deyə, xanım bildirir.

Nərgiz artıq web-dizaynerdir və paytaxtın bir neçə şirkətində çalışır.

«Mən burada təhsil almağı hamıya tövsiyyə edirəm. Xüsusilə də qadınlara, çünki, burada aldığınız təhsil evdə oturaraq pul qazanmağa imkan verir», - o, deyir.

Xanım qeyd edir ki, dizaynerin hansı işlə məşğul olmasının fərqi yoxdur: paltar tikmək, interfeys çəkmək və ya avtomobilin salonunu layihələndirmək – onun məqsədi hər şeyi maksimal dərəcədə estetik və funksional etməkdir. Və əlavə edir ki, onun yaratdığı personajların animasiyada canlandırılmasına tamaşa etməkdən böyük zövq alır.

 

Yevgeniya Frolova – IT-mütəxəssis

Yevgeniya Milli Aviasiya Akademiyasını informasiya texnologiyaları və sistemləri mühəndisliyini ixtisası üzrə bitirib. Bakalavr dərəcəsini əldə etdikdən sonra, o, magistraturaya qəbul olmağa qərar verdi, amma tezliklə başa düşdü ki, bu, onun yolu deyil.

Sonra, xanım Step IT Akademiyasına qəbul oldu və təhsilə yanaşma tərzi onun xoşuna gəldi.

«Mən «Şəbəkələr və kibertəhlükəsizlik» ixtisası üzrə təhsil alıram və deyim ki, akademiyadakı təhsildən çox məmnunam. Mən aviasiya sahəsi üzrə irəliləmək istəyirdim, amma başa düşdüm ki, IT gələcəkdir. Ona görə də bu istiqaməti seçdim. Hal-hazırda hər yerdə kompüter texnologiyaları mövcuddur və onlarla dostluq etmək lazımdır», - o, deyir

Yevgeniya qeyd edir ki, Azərbaycan kimi mentalitetə sahib olan ölkələrdə qadının IT sahəsində olmağı çətindir.

«Proqramçı xanımları artıq kifayət qədər ciddi qəbul edirlər. Amma, şəbəkəçi və serverçiləri o qədər də yox. Hər hansı bir obyektə gedən zaman hamı “siz aytişniksiz? Mən bu sahədə xanımları heç vaxt görməmişəm” sözləri ilə təəccüblə baxırlar. Mən bu vaxta qədər bu sahədə çalışan cəmi bir-iki xanımla rastlaşmışam. Düşünürəm ki, bəxtim onda gətirdi ki, mənim rəhbərim mənə inandı və iş təcrübəmin olmamasına baxmayaraq, işləmək üçün şans verdi. Amma mən işimi çox sevirəm, və işimi bitirdikdən sonra hər şey saat kimi işləyəndə, bundan zövq alıram», - xanım etiraf etdi.

Bizim təbriklərimizi qəbul edin!

 

Sofiya Frank



Müəllif::

IT STEP Academy

Robotexnika və robotlar

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir.

Robototexnika — texnologiya ilə bağlı bir sahəsi olaraq, robotoları, onların dizayn edilməsini, qurulmasını, idarə edilməsi metodlarını, informasiya emalı üçün yaradılan kompüter sistemlərini öyrənir. Robotexnika sahəsi getdikcə bütün dünyada  dahada populyar olur.Avtomatik maşınlar istehsal etmək arzusu və ideyası çox daha əvvələ gedib çıxır. Leonardo Da Vinçi robot konstruksiyası üçün eskizlər və planlar hazırlayıb. İnsanlar həmişə tapşırıqları yerinə yetirə və ya onlarla qarşılıqlı əlaqə qura bilən maşınlar yaratmaqla heyran olmuşlar.     Thomas Christaller-ə görə, robotlar "insan imkanlarını genişləndirməyə imkan verən sensor mühərrikləri olan maşınlardır". Robotlar mexatronik komponentlər, sensorlar və kompüter əsaslı idarəetmə funksiyalarından ibarətdir. Robot texnikası dizayn, istehsal v

ШАГ логотип

Uşaqlar üçün yaradılmış 4 proqramlaşdırma dili

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.

Digital bir dünyaya göz açan uşaqların-bu istiqamətdə inkişafları çox asan olacaq. Texnologiyayla iç-içə yaşayacağımlz günlərə doğru irəlilədikcə düzgün istiqamət seçmək çox əhəmiyyətlidir.   Onlar səy göstərərək proqramlaşma bacarıqlarına sahib olarlarsa, gələcəkdə bunu bacarmayanlardan daha üstün olacaqlar. 4 yaşından 12 yaşınadək kiçik yaşlı uşaqlar üçün bu proqramlaşma dillərini tövsiyyə edərdim:   Scratch.     Massaçusets Texnologiya Universitetinin “Lifelong Kindergarten Lab” tərəfindən yaradılan proqramlaşdırma dilidir. Uşaqlara proqramlaşmanı öyrətməyə başlamanın ən yaxşı dili məhz budur. Öyrənilməsi asan olması ilə yanaşı, valideynlər üçün də təlimat və vəsaitləri də mövcuddur. Scratch real animasiyaların hazırlanması, p

ШАГ логотип

Robototexnika və süni intellekt haqda maraqlı faktlar

Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.

Süni intellekt, robotexnika və dron mühəndislərinin ABŞ-da aylıq orta hesabla 11,000 dollar qazandığını bilirdiniz? Azyaşlılar isə erkən yaşda texniki biliklər əldə edərək öz gələcəyini indidən qura bilərlər.   Süni intellekt intellektual maşın yaratmağı, xüsusən yalnız insanlara məxsus olduğu düşünülən yaradıcı fəaliyyətlə məşğul ola bilən intellektual proqram yaratmağı özünə məqsəd götürmüş elm və texnologiyadır. Bu elm həmdə insan intellektinin araşdırılması kimi də başa düşülür.   Süni intellektlər haqqında maraqlı faktlar Süni inttelktlərin istifadə olunduğu ağıllı sistemlərdə əksər hallarda qadın səslərindən istifadə olunur. 997-ci ildə Deep Blue adlı komputer məşhur şahmat çempionu Harri Kasparovu məğlub edib 2015-ci ildə Yaponya tədqiqatçıları bildiriblər ki, &ou

ШАГ логотип

Uşaqlar proqramlaşdırmanı niyə öyrənməlidirlər?

Bir çox inkişaf etmiş və inkişaf etməkdə olan ölkələri proqramlaşdırma dillərinin vacibliyini bildikləri üçün təhsil sisteminin bir hissəsi halına gətiriblər.

Siz bilirsiniz indi proqramlaşdırma tədris proqramlarının oxu və yazı bacarıqları qədər vacibdir? Bəzən valideynlər düşünür ki, humanitar yönümlü uşaqlara proqramlaşdırma öyrənmək lazım deyil. Əslində isə bu belə deyil. Proqramlaşdırma hər bir uşağın intellektini, faydalı universal bacarıqlarını inkişaf etdirir. Gələcəkdə harada işləmələrindən asılı olmayaraq onlara bu bacarıqlar lazım olacaq, onlara sonsuz imkanlar açacaqdır. Jan Piajen illər öncə  təhsilini hədəfini-"digər nəsillərin etdiklərini təkrarlayan deyil, yeniliklər edə bilən fərdlər yetişdirmək” kimi vermişdi. Artıq gənc nəsil keçmişdə öyrəndiklərini tətbiq etməməli, özü yeniliklər yaratmalıdır.     Kompüter əsri olduğu üçün hər bir şagirdin kompüter bilikləri nə qədər yüksək olarsa, onun yeniliklər yaratmaq ba

ШАГ логотип

İnformatika

İnformatika fənni üzrə I qrup üçün hazırlıq kursuna qeydiyyat başladı!

Ətraflı

Bu sayt Cookies istifadə edir

Məxfilik Siyasəti və Qanuni Məlumat